Senin, 20 April 2015

Tarikh keluaran GoPro Hero 5, spesifikasi, ciri-ciri & harga: saingan Xiaomi di dalam karya-karya? [Desas-desus]

Yang terbaru dalam pengguna teknologi Inovasi pada paparan di aripada pemegang saham antarabangsa 2015
LAS VEGAS, NV-06 Januari: A GoPro Hero kamera 4 ditunjukkan pada dalam tahun 2015 Antarabangsa aripada pemegang saham di Las Vegas Convention Center pada 6 Januari 2015 di Las Vegas, Nevada. Aripada pemegang saham, dunia terbesar Tahunan pengguna teknologi maklumat menunjukkan, berjalan melalui Jan. 9 dan dijangka akan mempamerkan ciri-ciri 3,600 mempamerkan Tempahan produk dan perkhidmatan kepada kira-kira 150,000 peserta. (Foto: Getty)
Walaupun pasaran baru telah diperkenalkan untuk edisi hitam dan Perak GoPro Hero 4, GoPro Hero 5 membuat penampilan lain dalam Surat khabar. Pada masa ini, pewaris ini dikatakan dipuji untuk menyaingi Xiaomi, sebelum ini mengumumkan rancangan untuk bekerja pada peranti yang serupa, dilaporkan oleh ValueWalk.
harga kamera gopro hero 4 black
Mahu kami di Facebook
Mengikut saluran, kamera tindakan Xiaomi yang dikatakan datang menakutkan pada harga kira-kira $ 65, jauh lebih murah daripada $ 130 peringkat rendah GoPro Hero 4.
Ia adalah tidak jelas sama ada sumber merujuk kepada produk-produk baru Xiaomi atau baru sahaja melancarkan kamera tindakan Yi, yang mempunyai hanya disediakan untuk pasaran Cina. Menurut The ambang, peranti pek 16 MP kamera yang pucuk 1080 p 60 video bingkai sesaat. Ianya adalah harga untuk CZK 399 ($ 64 USD).
Walau bagaimanapun, peranti adalah separuh daripada harga yang bahawa tawaran tutup spesifikasi yang mungkin tidak akan diabaikan. Jika spekulasi memegang kebenaran, lihat GoPro adalah dalam apa-apa kedudukan di mana ia telah bersaing keras –-walaupun kami masih berharap untuk mendengar maklumat lanjut tentang produk/s Xiaomi, dan sama ada ia/mereka akan terikat untuk melanda pasaran antarabangsa tidak lama lagi.
Dalam satu artikel yang diterbitkan pada tempahan, The Oversea Joplin dinamakan khabar angin, mendakwa bahawa GoPro Hero 5 tidak tiba lebih cepat daripada yang September. Cawangan pasti ianya jangka masa bulan September-Oktober akan layak.
Ramalan itu seolah-olah mungkin, sekiranya kita ingin mengesan sejarah formasi pelancaran. Herald Injil mengatakan semua lepas kamera GoPro telah dilancarkan dalam bulan September atau Oktober.
Seperti yang pernah dilaporkan, GoPro Hero 5 ini dianggap untuk pakej A10 cip, yang membolehkan untuk rekod video 4 k pada kadar 60 bingkai sesaat (fps). Ini mungkin menjadi khabar angin yang paling menarik yang bertujuan kamera setakat ini, tetapi ingatlah bahawa ia juga telah tersebut 8 k resolusi mungkin. http://irwan.redmondo.co/berbagai-jenis-kamera-gopro.html
Sebagai perbandingan, Wira hitam 4, berharga $ 499, mampu menembak 4 k video kadar 30 bingkai sesaat. akan dikenakan bayaran yang berbeza dari Perak murah 4 Wira-tangkap video dalam dua: 1080 p pada 60 bingkai setiap kedua atau 720 p pada 120 bingkai sesaat.
Seperti yang diberitahu oleh The Joplin Oversea, GoPro Hero 5 boleh menahan kedalaman maksimum di bawah laut dengan 60 yards, lebih daripada kapasiti 40 kaki yang ditawarkan oleh pendahulu beliau.
GoPro Hero 5 dijangka telah menubuhkan dua-kanta, menyatakan ValueWalk. Kedai dipetik penganalisis, yang mendakwa bahawa kamera menjual "di antara" $ 400 dan $ 500.
Apa yang anda fikir tentang Xiaomi yang masuk dalam tindakan pasaran kamera? GOPRO HERO akhirnya menemui pesaing yang panjang? Suara dari dalam bahagian komen.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar